21.11.2022.

Rīgas 2. slimnīca – no stratēģijas līdz zīmolam

Rīgas domes (RD) kapitālsabiedrība SIA “Rīgas 2. slimnīca” atklājusi pilnveidoto zīmolu, prezentējot logotipu un vēstījumu, kas balstās uz medicīnas iestādes stratēģiju. Logotips atspoguļo slimnīcas profilu un vīziju – sadarbību starp pacientu un mediķi, pacientu mobilitāti un kustības prieku, slimnīcas sasniegumus.

“Mūsu komanda ir šeit un tuvu ikvienam mūsu klientam ceļā uz labāku dzīves kvalitāti. Mēs, Rīgas 2. slimnīca, strādājam 24/7 un esam ceļā uz to, lai kļūtu vēl pieejamāki iedzīvotājiem. Mūsu ēka ir mantojums ar nākotni. Zīmola pilnveidošana ir tikai secīgs turpinājums mērķtiecīgai darbības pilnveidošanai. Profesionāli. Cilvēcīgi. Kopā”, komentē dr. Sandris Petronis, Rīgas 2. slimnīcas valdes priekšsēdētājs.


Zīmīgi, ka jaunā zīmola prezentācija norisinājās 14. novembrī, kas ir sava veida Rīgas 2. slimnīcas otrā dzimšanas diena. Tieši pirms gada šajā datumā traumatoloģijā un ortopēdijā specializētā medicīnas iestāde atsāka savu darbību pēc īslaicīgas pārprofilēšanas par Covid-19 stacionāru ar 150 gultas vietām*.

Šodien Rīgas 2. slimnīca turpina strādāt, nodrošinot diennakts neatliekamo medicīnisko palīdzību, diagnostiku, plānveida operācijas, rehabilitāciju, aprūpi un preventīvos pasākumus. Stratēģiski svarīgajā lokācijas vietā izvietotā medicīnas iestāde palīdz iedzīvotājiem risināt neplānotās dzīves situācijas, kas saistītas ar traumām un ierobežotu mobilitāti.

Jaunā zīmola un vizuālās identitātes vadmotīvs vēsta, ka pasaule ap slimnīcu mainās. Slimnīcas vieta uz kartes nemainās, bet arī mums ir sava kustība. Katram darbiniekam – personīgā izaugsme. Slimnīcai – ceļš uz jaunu un mūsdienīgu klīniku, kurā spēsim savu uzdevumu paveikt vēl efektīvāk. Bet visiem kopā – sadarbība, prieks par jau sasniegto un sapnis par nākotnes slimnīcu.

“Slimnīca ir sarežģīts mehānisms, kurā ikviens posms, ikkatrs tās komandas dalībnieks ir vitāli svarīgs. Rīgas 2. slimnīcas vērtību sistēma balstās cilvēcībā un profesionalitātē. Mēs esam atvērti jaunām zināšanām, tehnoloģijām un prasmēm. Mēs klausāmies un sadzirdam, mēs atbalstām un nomierinām, mēs esam tur, kur ir svarīgi būt un tad kad tas visvairāk nepieciešams,” pauž dr. S. Petronis, uzsverot zīmola vēstījumu.

Dzīve ir kustība ar virzienu un mērķi. Veselība ir dzīve ar prieku. Mūsu uzdevums ir būt tam spēkam, kas padara iespējamu un atvieglo mūsu pacientu kustību. Lai viņiem turpinātos pilnvērtīga dzīve. Lai tajā būtu vairāk sasniegtu mērķu.

Līdz ar to Rīgas 2. slimnīca izvēlējusies dinamisku logotipu, kas atspoguļo kustības prieku un mobilitāti, kā arī sadarbību starp pacientiem un ārstniecības personālu. Jaunās identitātes mērķis ir attīstīt Rīgas 2. slimnīcu kā profesionālu, atvērtu un cilvēcīgu zīmolu.


* pērnā gada novembrī Rīgas 2. slimnīca pārtapa Covid-19 stacionārā ar 150 gultas vietām, un specializētā slimnīca tika īslaicīgi slēgta. Tā bija valstī vienīgā medicīnas iestāde, kas cīņā pret koronavīrusa pandēmijas izraisītajām sekām, tika pilnībā pārveidota un specializētās slimnīcas komanda pašaizliedzīgi palīdzēja iedzīvotājiem.

Par Rīgas 2. slimnīcu

SIA “Rīgas 2. slimnīca” ir veselības aprūpes kapitālsabiedrība. Galvenais darbības virziens ir kustību balsta sistēmas slimību ārstēšana un rehabilitācija, kā arī neatliekamā medicīniskā palīdzība skeleta traumu gadījumos un plānveida ortopēdisko ārstniecību dažādu skeleta un locītavu slimību gadījumos