01.10.2015.

“Rīgas veselības centrs” svinīgi atklās Zvanu centru

1. oktobrī plkst. 14.30 SIA “Rīgas veselības centrs” filiālē “Imanta” (Imantas 8.līnijā 1, korpusā 1)  svinīgi tiks atklāts Zvanu centrs.

Zvanu centrs, kas apkalpo visas sešas SIA “Rīgas veselības centrs” filiāles, darbību uzsāka augusta vidū.

To var sazvanīt pa tālruņa numuru 8801.

Kopš darbības sākuma, katru darba dienu strādājot no astoņiem rītā līdz astoņiem vakarā, saņemti un apkalpoti vairāk nekā 11 tūkstoši zvanu. Zvanu centra darbinieces veic pierakstus uz konsultācijām pie veselības centra ārstiem, kā arī uz diagnostiskajiem izmeklējumiem un rehabilitācijas pakalpojumiem.

Pirmā darbības mēneša laikā iedzīvotāji vairākkārt interesējušies par zvana izmaksām, zvanot uz Zvanu centra numuru 8801. SIA “Rīgas veselības centrs” piešķirtais numurs nav paaugstinātas maksas numurs. Zvanot uz to gan no fiksētā tālruņa, gan mobilā tālruņa, zvanītājs maksā atbilstoši tarifiem, ko ir noteicis viņa izraudzītais sakaru operators. Lai noskaidrotu, cik būs jāmaksā par zvanu, ir jāvēršas pie sava sakaru operatora.

Bieži vien, īpaši pirmdienās, veidojas situācijas, kad zvanītājiem nākas ilgāku laiku gaidīt rindā. līdz viņu zvans tiek pieņemts. Tad sistēma informē par prognozējamo gaidīšanas laiku, bet Zvanu centrs piedāvā vēl vienu iespēju, kā taupīt laiku – pierakstīties var arī elektroniski, sūtot e-pastu: pieraksts@rigasveseliba.lv.

Zvanu centra vadība un darbinieces turpina strādāt, lai pilnveidotu tehniskos risinājumus, tā, lai padarītu iedzīvotājiem sazināšanos ar SIA “Rīgas veselības centrs” daudz ērtāku un vienkāršāku.

Vairāk informācijas – Maruta Bukleviča, “Rīgas veselības centra” PR un mārketinga speciāliste (tālr.: 29996119).

Foto: www.wisegeek.com